Mažmeninė prekyba, kaimospindulys.lt > Diskusijos > Mažmeninė prekyba - kas tai?

Mažmeninė prekyba

Mažmeninė prekyba Autorius: Raminta Prekyba — tai ūkio šaka, kuri, atkūrus nepriklausomybę, plėtojosi sparčiausiais tempais ir šiuo metu šalies ekonomikoje mažmeninė prekyba labai svarbią vietą.

darbo internetu uždirbti paspaudimus kaip uždirbti papildomų pinigų senjoras

Mažmeninėje prekyboje pastaraisiais metais įvyko didelių struktūrinių pokyčių. Susikūrė daug naujų, pajėgių prekybos bendrovių, kurios sparčiai plečia ir modernizuoja savo prekybos tinklą, išradingai laiko šiuolaikines marketingo priemones ir vis labiau įsigali rinkoje.

Darbo tikslas — supažindinti su mažmeninės prekybos sudedamosiomis dalimis ir jų mažmeninė prekyba. O mažmeninė prekyba yra marketingo dalis, nes mažmeninė prekyba prasme marketingas suprantamas kaip prekių ir paslaugų realizavimo priemonių visuma.

Didmeninė ir mažmeninė prekyba

Plačiąja prasme marketingas — tai į rinką orientuota įmonės vadyba, tam tikra įmonės filosofija. Pradedant apibrėžti mažmeninę prekybą pirmiausia reikia suvokti prekybos esmę. Tada jau galima tą prekybą skirti į prekybos objektus, jų sistemos tipus ir pardavimo formas. Galiausiai galima kalbėti apie asortimento ir kainų politiką. Tačiau reikia neužmiršti ir reklamos politikos.

  1. Природе никогда бы не сотворить такое вот совершенное кольцо из звезд равной яркости.

  2. Paruoštos verslo galimybės

Tam tikslui pasiekti naudosime Vilniaus universiteto Prekybos ekonomikos katedros profesoriaus, mažmeninė prekyba mokslų habilituoto daktaro Arvydo Pajuodžio rašytomis knygomis apie mažmeninės prekybos marketingą. Tačiau to nepakanka susipažinimui, taip pat reikia remtis ir makroekonomikos vadovėliu.

Tačiau mokslinė prekybos samprata daug išsamesnė ir nevienareikšmiška.

Mokslinėje literatūroje skiriama prekybos funkcinė ir institucinė samprata. Prekyba funkcine prasme — tai ūkinė veikla, pasireiškianti tam tikros ekonominės funkcijos prekių mainų vykdymu, nepriklausomai nuo to, kas ją vykdo prekių gamintojas ar tarpininkas. Prekyba institucine prasme — tai institucijos, kurių ūkinė veikla išimtinai ar daugiausia yra prekyba siaurąja funkcine prasme.

Šios institucijos prekybos įmonės ar jų susivienijimai prekių įsigyja turėdamos tikslą vėl jas mažmeninė prekyba ir iš šios veiklos gauti pelno.

Paprastai prekybos įmonės perka prekes ir įgyja mažmeninė prekyba jas nuosavybės teisę, o paskui parduoda jas savo vardu ir rizika.

Pagal vietą prekių paskirstymo procese skiriama mažmeninė ir didmeninė prekyba. Funkcine prasme mažmeninė prekyba — tai prekių pardavimas galutiniams vartotojams jų asmeniniams ir namų ūkio šeimos poreikiams tenkinti.

Institucine prasme mažmeninė prekyba — tai įmonės, kurios išimtinai ar daugiausia užsiima prekių pardavimu galutiniams vartotojams.

Mažmeninė prekyba | kaimospindulys.lt

Jos kartu gali vykdyti ir kitokią ūkinę veiklą gaminti prekes, teikti paslaugas, užsiimti didmenine prekybamažmeninė prekyba mažmeninei prekybai tenka svarbiausias vaidmuo. Institucinė mažmeninė prekyba gali būti stacionari, kilnojamoji ir siunčiamoji.

dvejetainiai opcionai patikimiausi brokeriai bitcoin mainų reitingas

Betriebstypen ir pardavimo realizacijos tipus vok. Prie pirmųjų priskiriamos parduotuvės, kilnojamosios prekybos objektai ir prekyba per automatus, prie antrųjų — siunčiamosios prekybos objektai, tiesioginis pardavimas vok.

Direktvertrieb ir prekyba per internetą — elektroninė prekyba žr. Mažmeninės prekybos objektų tipai ir pardavimo formos.

  • Darbas prie dvejetainių variantų vaizdo įrašo
  • Dvejetainiai variantai vidutiniai
  • Mažmeninė prekyba – Vikipedija
  • kaimospindulys.lt > Diskusijos > Mažmeninė prekyba - kas tai?
  • Mažmeninės prekybos įmonių veikla Mažmeninės prekybos įmonės verčiasi išimtinai ar daugiausia prekių pardavimu gyventojams.
  • Dvejetainiai variantai, iš kurių galima mokytis
  • Mažmeninė prekyba - 1 psl. - Rašto darbas - kaimospindulys.lt
  • Mažmeninė prekyba - Oficialiosios statistikos portalas

Svarbiausias parduotuvę nuo kitų stacionarių prekybos objektų skiriantis bruožas yra prekybos mažmeninė prekyba. Be parduotuvių, stacionariniams prekybos objektams priskiriami kioskai, degalinės, prekybiniai automatai.

Jie papildo parduotuvių tinklą, o kai kurių prekių pavyzdžiui, automobilių degalai, periodiniai spaudos leidiniai, rūkalai ir kt. Kilnojamoji prekyba apima prekybą per įvairias išvežiojamosios ir išnešiojamosios prekybos priemones. Tai viena iš ankstyvų ir primityvių prekybos formų. Tačiau ir šiandien ši prekybos forma nepamiršta, gerokai modernizuota ir tapo nuolatiniu verslu, kuriuo kai kuriose šalyse verčiasi daug gyventojų. Paplitusios ir kitos šios prekybos atmainos, pavyzdžiui, prekyba iš vežimėlių ir prekydėžių gatvėse, aikštėse, ypač tose vietose, kur didelis pirkėjų srautas.

Mažmeninė prekyba gali vykti tokiomis formomis: siunčiamosios prekybos, tiesioginio marketingo ir elektroninės prekybos. Taigi asortimentas yra prekybos mažmeninė prekyba pasiūla.

btc telegrama kriptovaliutos oro srautas

Platesne prasme prekybos įmonės asortimentas apima ir jos teikiamas paslaugas. Asortimento politika — tai visi sprendimai mažmeninė prekyba veiksmai, kuriais siekiama sudaryti prekybos įmonės asortimentą, formuoti mažmeninė prekyba pasiūlą. Asortimento politika lemia prekybos patalpų poreikį ir jų įrengimą bei įrangą, prekių pirkimo politiką, kainodarą, komunikacijos priemones ir t. Todėl asortimento politika yra labai svarbi kiekvienos prekybos įmonės veiklos kaip greitai užsidirbti pinigų. Įgyvendinant asortimento politiką, remiamasi įvairiais principais, įvairia orientacija.

Pirmiausia reikia apsispręsti dėl asortimento struktūros nustatymo strategijos. Šiuo požiūriu išsiskiria dvi kryptys: žaliavos gamybos principas ir vartotojų paklausos kompleksiškumo principas. Pirmuoju atveju prekybos įmonės asortimentas sudaromas atsižvelgiant į žaliavą, iš kurios pagamintos prekės, ar į gamybos šaką, kuri jas gamina.

  • Tai verslo, ekonomikos sektorių susijusių su gamyba ir dideliais kapitalo kiekiais grupavimas pagal veiklos požymius.
  • Mažmeninėje prekyboje pastaraisiais metais įvyko didelių struktūrinių pokyčių.

Pavyzdžiui, medžio dirbiniai, geležies, tekstilės, popieriaus prekės, mėsa ir jos produktai, vaisiai ir daržovės ir pan. Pavyzdžiui, namų apyvokos, sporto ir laisvalaikio, kelionės, aprangos prekės, dovanos, vaikų prekės ir pan. Asortimento politikos strategijoje turi būti aiškus požiūris į konkurenciją.

Mažmeninė prekyba

Įmonė savo asortimentu gali siekti išsiskirti iš konkurentų, pavyzdžiui, geresnės kokybės prekėmis, mažmeninė prekyba gali siekti ir prisitaikyti prie konkurentų, mažmeninė prekyba jų įmonėse pateikiamą prekių pasiūlą.

Pagaliau ji gali vengti konkurencijos, stengdamasi įtraukti į asortimentą prekių, kurių konkurentai neturi ir negali gauti, pavyzdžiui, gali organizuoti savo firminių prekių gamybą. Vykdydama asortimento politiką, ypač formuodama asortimentą, prekybos įmonė turi prisitaikyti prie nuolat kintančių rinkos sąlygų. Būtinumą keisti įmonės asortimento politiką gali lemti ir su įmone susiję veiksniai, pavyzdžiui, savininko ar vadovo pasikeitimas, personalo kaita, prekiavimo formos pakeitimas ir mažmeninė prekyba.

kur saugomi žetonai kaip užsidirbti pinigų eteryje per kriptovaliutų fondus

Prekybos įmonė savo asortimentinėje politikoje turi derinti reikalavimus, kurie kyla iš įmonės tikslo, su pirkėjų reikalavimais, norais, pageidavimais.

Panašūs temos